Лютий

01.02.2024 р.

Доброго ранку шановні батьки та любі діти .

Ліплення "Веселий сніговик"

Дидактична гра "Шкідливо-корисно"
Валеологія "Шкідливі та корисні звички"
Комунікативний розвиток "Право на і ่мя"
Мультик для малят "Пес Патрон. Викрадення Тома"
Консультація для батьків "Як виховати щасливу дитину "Правило трьох хвилин"

                                           02.02.24 р.

Доброго ранку шановні батьки та любі діти. Гарного всім дня.
Валеологія +розвиток мовлення " Про важливі ркчі .Предмети гігієни"

"Свято Стрітення" Дітям про свято.
Дитина в соціумі "Який я?"
Дидактична гра "Я-людина"
Читання вірша П.Воронька "Доня хоче спати"
БЖД "Правила безпеки взимку"
Казка на ніч "Івасик-Телесик"
Консультація для батьків "Формуємо адекватну самооцінку у дитини"
          
                 05.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти. 
Екопростір розвитку дитини. Природній світ "Кімнатні рослини"
Дидактична гра "Доглянемо квіти"
Малювання"Кімнатна квітка"
Пізнавальна відео "Цікаво про кімнатні рослини"
Поради батькам "Чашка емоцій "

                 06.02.24 р.
Спостереження за фіалкою.
Комунікативний розвиток "Кімнатні рослини"
Дидактичні ігри 
Пошуково -дослідницька діяльність "Досліди з водою та паперовим рушником"
Консультація для батьків "Кімнатні лікарські рослини"
                                                   07.02.24 р.
Доброго ранку шановні батьки та любі діти. Гарного всім дня.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 
Дидактична гра "Геометричний потяг"
Гімнастика для очей "В пошуках рукавички"
Театралізована діяльність "Три ведмеді"
Перегляд мультфільму "Пес Патрон.Вибуховий динаміт"

08.02.2024

Художньо-продуктивне образотворення. Аплікація “Рибки в акваріумі”
Конструктивно-будівельні ігри “Рибка в акваріумі”
Дидактична гра “Хвостик для рибки”
Пальчикова гра “Рибка”
.Пізнавальне відео “Чому риби мовчать?”

09.02.2024

Дидактична гра “Кімнатні рослини”
Екопростір розвитку дитини .Соціальний світ
Літературне образотворення
Поради батькам “Квіти для дитячої
Екопрстір розвитку дитини.Природній світ "Рибки в акваріумі"

12.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Екопростір розвитку дитини. Соціальний світ
Малювання "Україна -моя єдина"
Дидактична гра "Україна яка?"
Пізнавальне відео "Україна-моя Батьківщина"
Консультація для батьків "Патріотичне виховання у дітей"
13.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Комунікативний розвиток "Наш рідний край,найкраща в світі неповторна Україна"
Дидактична гра "Україна чи ні?"
Ігри на розвиток уваги з олівцями.
Перегляд мультфільму "Державні символи України"
Пізнавальне відео "Ми маленькі українці"
Гарного всім дня.
14.02.2024
Дидактична гра "Україна яка?"
Вправи для розвитку між півкульних зв'язків"Спритні долоньки"
Консультація для батьків "Любовь до Батьківщини починається з родини"
Орієнтування в просторі "Веселі олівці"

15.02.2024
Комунікативний розвиток "Моя країна -Україна"
Ліплення "Калина"
Дидактична гра "Народні символи України"
Пошуково-дослідницька діяльність "Наше повітря"

Казка про Україну.

Гарного всім дня.

16.02.2024

Інтегроване заняття дитина в соціумі+літературне образотворення “Моя Батьківщина-Україна”
Екопростір розвитку дитини. Природній  світ “Мій рідний край-моя земля”
Літературне образотворення: вивчення вірша “Що таке Батьківщина” П.Бондарчук
Пізнавальне відео “В єднанні наша сила”
Дидактична гра “Вишиваночка”
19.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Екопростір розвитку дитини. Соціаьний світ "День Державного герба України"
Малювання "Прапор України
"Найдорожча в світі Україна"
Дидактична гра "Символи України"
Екологічна казка для дітей "Як калина стала символом України"
"Поради атькам "Патріотичне виховання дітей"
20.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Комунікативний розвиток "Україна -рідний край"
Дидактична гра "Одягни українця та українку"

Інтегроване заняття "Подорож Україною"
Пізнавальне відео "Вивчаємо Україну"
Мультик "Тото 2. Я з України"
Гарного всім дня.
21.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Сьогодні міжнародний день рідної мови. Заняття з народознавства "Наша мова калинова"
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "В гостях у колобка"
Дидактична гра "Знайди зайву геометричну фігуру"
Спостереження
Пошуково -дослідницька діяльність"Гума.Властивості гуми"
Гарного всім дня.
22.02.2024
Інтегроване заняття"Український віночок "
Слухання української казки "За що я люблю Україну"
Комунікативний розвиток "Моя країна -Україна"
23.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Інтегроване заняття "Маленька україночка"
Дидактична гра "Відгадай казку"
Народознавство "Страви української кухні"
Добрі поради батькам "Виховуємо маленьких українців"
26.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти. Гарного всім дня.
Екопростір розвитку дитини.Соціальний світ "В країні здоров៶я"
Малювання "Чистота рук- запорука здоров่'я"
Дидактична гра "Що добре? Бережи здоров'я"
Бесіда "Спорт-запорука здоров'я"
Розвиваюче відео "Чистота -Запорука здоровя" Правила гігієни.
Арт-терапія вправа "Мій настрій"
Казка для дітей
27.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти. Гарного всім дня.
Комунікативний розвиток " Щоб бути охайним"
Дидактична гра "Що корисно, а що шкідливо для здоров่я"
Перегляд мультфільму "Пригоди лісових друзів .Хворий зуб"
"Вітаміни-друзі дитини"
28.02.2024
Добрий день шановні батьки та любі діти. Пропоную переглянути відео "Наші зубки" валеологія.
Дидактична гра "Так чи ні"

Пошуково-дослідницька діяльність "Чистота рук- запорука здоров‵я"
29.02.2024
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Природній світ."Город на підвіконні"
Дидактична гра "Кубик здоров'я"
Валеологія"Про здоров'я знаємо,про здоров'я дбаємо "
Слухання терапевтичної казки про чарівну усмішку.
Гарного всім дня.



























































































 

Коментарі