Січень 2024 р.


                    01.01.2024
 Дитина в соціумі "Зимові розваги"
Малювання "Зимова ялинка"
Дидактична гра "Зимові розваги,"
Консультація для батьків 
                                                02.01.2024 

         Спостереження за снігом      
Дидактична гра "За що діти люблять зиму"
Заняття "Зимові розваги"
Пальчикова гра "Зимовий сон їжачка
Казка для малят 
Консультація для батьків 
   
                   03.01.24

Заняття "Зимова прогулянка"
"
Дидактична гра"Святкова зима "
Поради батькам 




                04.01.24 р.

Художньо- продуктивне образотворення. Ліплення " Сніжинка"
Літературне образотворення вивчення вірша Н. Забіли "Зимові розваги "
Ігри з снігом та сніжками 
Дидактична гра" Зима яка?"
Зимові поради батькам 
Пошуково-дослідницька діяльність "Досліди зі снігом"
Конструювання "Веселий сніговик"
                                                              05.01.24 р.
Екопростір розвитку дитини. Природній світ "Зимові розваги"
Дидактична гра " Що зайве?"
Безпека життєдіяльності" Правила поведінки взимку "
Мультфільм для дітей "Зимові розваги "
Поради батькам 

                     08.01.2024
 Дитина в соціумі "Посуд"
Дидактична гра "Назви лагідно"
Художньо-продуктивне образотворення. Малювання "Прикрасимо тарілочку"
Пальчикова гра "Посуд "
Консультація для батьків "Здорове харчування"
                                                 09.01.2024
Комунікативний розвиток "Страви які?"
Загадки про страви та продукти харчування 
Чистомовки про посуд 
Казка "Сварка на кухні"
Пізнавальне відео "Посуд у нашому домі"
Пальчикова гра "Посуд"
Консультація для батьків "Діти і здорове харчування"
                 10.01.24 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Порівняння множин.. Орієнтування в просторі"
Дидактична гра "Один -багато "
Поради батькам"Виховуємо самостійність у дітей "
                                                              
                                                           11.01.2024 р.
Комунікативний розвиток "Посуд"
Дидактична гра "Що для чого?"
Консультація для батьків "Харчування дітей вдома"
Художньо-продуктивне образотворення .Ліплення "Глечик"
Заняття -гра "Продукти харчування"
Загадки про продукти харчування 
                      12.01.2024 
Дитина в соціумі "Гостей чекаємо- посуд добираємо" 
Екопростір розвитку дитини. Природній світ "Де живуть вітаміни?"

Конструювання "Поличка для посуду"
Розвиваче відео "Посуд будем розглядати - за призначенням складати"
Вивчення вірша"Посуд "
Мультфільм для дітей"Пес Патрон "

15.01.2024


Ознайомлення з соціумом "Моя родина"
Аплікація "Моя сім'я"
Консультація для батьків 
Руханка "Допоможемо зайчикові"

16.01.2024

Доброго дня шановні батьки та любі діти! Гарного всім дня.💙💛
Спостереження за інеєм
Заняття "Сім'я. Родина"
Досліди з льодом і сілью

17.01.2024

Доброго дня шановні батьки та любі діти! Гарного всім дня.💙💛
"Моя сім'я, моя родина" заняття для дітей
Консультація для батьків"Домашні обов'язки дитини "
Дидактична гра "Моя сім'я"
Загадки"Сім'я "

                                                        18.01.24 

Комунікативний розвиток "Моя сім"я"
Аудіоказка для дітей 
Логічні ігри для дітей  "Моя родина дружна ,працьовита"
                                                     19.01.24 р.
Дитина в соціумі "Моя родина"
Літературне образотворення :вивчення вірша "Моя сім я"

Консультація для батьків "Виховання дитини за допомогою сімейних правил та традицій"
                                           22.01.24 р.
Природній світ "Зимуючі птахи"
Дидактична гра "Хто де сидить?"
Пальчикова гімнастика "Годівничка"
Малювання "Синичка"
Пізнавальне відео для малят "Пернатий світ узимку"
Консультація для батьків "22 січня- День Соборності України"
Казочка до Дня Соборності України

            23.01.24 р.
Комунікативний розвиток "Дикі тварини"

Мовленнєва гра "Чистомовки про птахів"
Пізнавальне відео "Зимуючі птахи"
Спостереження за птахами взимку
Казка для малят В.Сухомлинського "Це горобці плачуть від холоду "
Поради батькам "Як швидко заспокоїти дитину "


                     24.01.24 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Нагодуємо пташок"

Дидактична гра "Один -багато"
Пізнавальне відео"Зимівля лісових звірів"
Комунікативний розвиток "Зимуючі птахи"

25.01.2024

Художньо-продуктивне образотворення. Аплікація “Годівничка”
Комунікативний розвиток “Дикі тварини взимку”
Дидактична гра “Чим нагодувати пташку?”
Консультація для батьків “Як зміцнити імунітет дитини взимку”
Пошуково-дослідницька діяльність “Смаколики для птахів”
Заняття з використанням інновації сендплей "Будиночок для зайчика"

26.01.2024

Екопростір розвитку дитини. Соціальний світ “Життя диких тварин взимку”
Дидактична гра “Знайди і покажи”
Перегляд мультфільму “Рукавичка”
Літературне образотворення :читання оповідання В.Сухомлинського “Дівчинка і синичка”
Гімнастика для очей “Сніжинка”
Інтегроване заняття природній світ+ розвиток мовлення " Життя диких тварин взимку"
             
                     29.01.24 р.
Доброго ранку шановні батьки та любі діти. 
Екопростір розвитку дитини. Природній світ "Мороз -чарівник"
Малювання "  Зимове дерево"
Дидактична гра"П'ять відчуттів людини "
Дитина в соціумі "Я та моє ім'я"
Мультфільм для дітей"Корисні звички для дітей "
Поради батькам "Чим зайнятися з дітьми після важкого робочого дня "
Гарного всім дня.

                                                       30.01.24 р.
Доброго ранку шановні батьки та любі діти.
Комунікативний розвиток "Ось який я "
Дидактична гра "З якої казки?"
Пальчикова гра "Гостює в нас зима"
Вистава "Коза-дереза"
Консультація для батьків "Всі діти талановиті від народження"

31.01.24 р.
Доброго ранку шановні батьки та любі діти
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі "Порівняння предметів завтовшки.Орієнтування в просторі"
Дидактична гра " Знайди зайву геометричну фігуру "
Пошуково -дослідницька діяльність "В підземній лабораторії "
Бесіда "Праця людей взимку"
Перегляд мультфільму"Тото 2"
Валеологія "Моє тіло "
Гарного всім дня.

                                                          
























































Коментарі